רכש מדיה

קידום עסקים באינטרנט על ידי הגברת החשיפה ברשת המדיה בעזרת רכש מדיה ותוכן איכותי, רכישת שטחי מדיה – מה זה ואיך זה עובד?

אחד הקשיים הבולטים באינטרנט הוא למדוד את קמפיין החשיפה ובניית התודעה אצל הגולש. גם כאשר ישנה תנועה איכותית המגיעה לעסק, אחוז הרלוונטיות ממנה יהיה קטן עקב היעדר היכרות מוקדמת עם המותג. אז למה עושים את זה, למה יוצרים תודעת מותג ברשת? ואיך גורמים לעסק חדש ולא מוכר להפוך לבראנד שכולם מכירים?

קידום עסקים באינטרנט

לפני עידן האינטרנט רכישת שטח מדיה היה באמצעות דפי זהב, להופיע בלוחות וספרי טלפונים במיקומים טובים. כאשר המשחק היה לבחור אותיות שמתחילות ב-א' על מנת להופיע בתחילת הספר ובקטגוריה הרצויה. כיום קידום עסק מורכב הרבה יותר וצריך להשקיע הרבה יותר מאמץ על נוכחות האינטרנט

קידום עסקים…

חשוב לזכור תמיד שיש תחרות רבה באינטרנט וקידום עסקים הפך קשה במיוחד כי יש אינספור מתחרים עם אינספור משקיעים ויכולת כלכלית גבוה משלכם, ולכן יש צורך ביצירת אסטרטגיה ארוכת טווח ועל כך ננסה לדבר בהקשר של רכש המדיה

יצירת תודעה לעסק באמצעות רכישת מדיה

כאשר נשקלת האופציה של רכישת מדיה, צריך להבין את המשמעות. ברכישת מדיה המטרה היא לגרום מודעות למותג שלנו, לדוגמה: נסו לחשוב על עיתון שמתאים לנשים, ומיד תחשבו על מגזין "לאישה".

השם הזה לא עולה אצלכם בראש סתם, המותג הזה נחקק בזכרונכם מכיוון שרכש המדיה ואסטרטגיית הניהול פרסום לטווח הארוך הצליחה. שמות אלו שעולים אוטומטית לראשכם הנם שמות שהוחדרו באמצעות מיתוג אגרסיבי ולאורך זמן בין אם זה בעיתונים רדיו או קמפיין בטלוויזיה. השאלה הגדולה היא איך יוצרים תודעה וממתגים עסק עם תקציב מינימלי ?

רכש מדיה לקידום עסקים:

אסטרטגיית קידום עסקים ברשת באמצעות רכישת מדיה מורכב מכמה חלקים:
ברכישת שטח מדיה אנו פורסים את תקציב הפרסום שלנו בכמה פלטפורמות ומנהלים תקציב פרסום באופן יעיל יותר. בתחילת מסע פרסום שמטרתו לפרסם מותגים, חברות, או קידום אורגני לחברות גדולות יש צורך שהוא איננו מתחיל אך ורק בכתיבת מודעה מושכת, בחירת סלוגן למוצר/שירות או השקעה של תקציב בקמפיין ברשת החיפוש, יש לבצע גם רכישת מדיה!

  1. קמפיין שבו נרדוף אחרי הקהל שצבענו באתר או בדף נחיתה שלנו ונציג להם את הלוגו של העסק שלנו בכל מקום ברשת
  2. יצירת אתר תדמית עם מסר רלוונטי ועדכני לקהל היעד שלנו (צריך להגדיר קהל יעד לפני..)
  3. קידום מאמרים ברשתות טאבולה/אאוטבריין עם תוכן עדכני
  4. הפניית גולשים לדף עסקי (בנוסף לאתר תדמית שבנינו..) דרך מאמרים אלו
  5. רכישת מאמרים באתרי כתבות המדברים על העסק/מותג (אתרי מיינסטרים לדוגמה)

בעזרת התנהגות נכונה ויצירת אסטרטגיה שיווקית ניתן להגיע לתוצאות מדהימות. חשוב לזהות ולאפיין בצורה נכונה את קהל היעד שלנו. יש לנו את היכולת לעשות את מה שהחברות הגדולות עושות אך על נתח שוק קטן יותר באוכולוסיה שמעניינת אותנו. ביכולתנו לנהל התקשרות עם פלח קטן יותר באוכולוסיה למשך זמן מסויים עד שיקבלו החלטה להתעניין בנו.

כלומר, צריך לדעת מראש שיש פה תהליך שהגולש עובר. הלקוחות הפוטנציאליים שעתידים להיות שלנו עוברים תהליך אישי עם המותג וחושבים שלא רק הם אלה שנחפשים כרגע למותג שלכם אלה כל מי שברחבי הרשת גם נחשף אליו. והאמת היא שיתר הציבור כלל אינו יודע על כך. זה כמובן התוצאה הסופית שנרצה להגיע אליה ולשם כך עליכם לבצע אפיון קפדני לפני ביצוע רכש מדיה, זה היופי של השילוב שבין רכש מדיה ושיווק המותג שלכם, תחום זה כמובן דורש סבלנות רבה..

לסיכום,

חשוב לזכור שזירת המסחר באינטרנט הולכת ונעשית יותר קשה ככל שנכנסים מתחרים חדשים עם כיסים עמוקים. אך באותה מידה יש את אלה שיראו זאת כפוטנציאל אדיר שממנו אפשר להתקדם והכל תלוי במידת המקצועיות של אנשי הפרסום. בחברה שלנו יש אנשי מקצוע מעלים שישמחו לאפיין איתכם יחד אסטרטגיה שיווקית ומנצחת אשר תהיה מותאמת אישית לקידום העסק שלכם וביחד נשיג תוצאות מרובות