דפי נחיתה

דפי נחיתה מוצלחים, מעוצבים ומותאמים לעסק שלך!

השירות שלנו

יצירת דפי נחיתה מעוצבים,רספונסיבים ומותאמים לתצוגה בטלפונים סלולרים, מחשבים וטאבלטים. הצטרפו ללקוחות המרוצים של חברתנו ותקבלו דף נחיתה מותאם לבחירתכם, בהתאם לשימושים של הלקוחות שלכם, מעוצב וייחודי באמצעותו תוכלו לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות וברשת החיפוש של גוגל.

בניית דף נחיתה מותאם למובייל
בניית דף נחיתה מצליח ומקצועי לשיווק דיגיטלי הינו הפנים של העסק שלכם ולכן חשוב מאוד לבצע תיאום ציפיות ולהבין לעומק איזה פי'צרים להוסיף לדף, באיזה פלטפורמה היא יבנה ומה הדרך הכי טובה עבורכם לשלם על מוצר שיהיה עבורכם שימושי.

בניית דף נחיתה איכותי
תהליך של בניית עמוד אחד בטח נשמע לכם קצת עבודה, אבל מאחורי המסך יושב בן אדם שחושב על כל התהליך של המשתמש קצה שיכנס לעמוד, החל מכניסתו של הגולש לאתר ועד לביצוע פעולת ההמרה.
תכנון ראשוני דורש חשיבה ולקבלת מוצר מוגמר ברמה איכותית צריך להשקיע המון.
אצלנו תקבלו שירות וליווי לאורך כל הדרך שיעניק לכם דף נחיתה מושלללם.
אנו מתמחים בבנית דפי נחיתה ובהתאמה אישית על מנת להגדיל את החשיפה וההכנסה לעסק שלכם חשוב לקחת חברה שתעזור לכם גם במידה ואתם לא מרוצים

מה השימושים של דף נחיתה

בניית דף נחיתה איכותי יכול לחסוך לכם הרבה כסף, להבדיל מאתר או ממוצר/שירות שמצאתם לנכון לספק ללקוחות שלכם, עולה פחות כסף ויכול למנוע מכם הוצאה מיותרת על בניית אתר שאין לכם צורך בכך. בניית דף נחיתה הינו מרכיב חיובי בעת יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס. פשוט וקל, דף נחיתה איכותי יקפיץ לכם את כמות ההמרות!

למה להשקיע בדפי נחיתה מוצלחים ולא באתר אינטרנט?

דף נחיתה טוב ואיכותי יכול להקפיץ לכם את ההמרות, לתת לכם יותר חשיפה ולעקוף את המתחרים שלכם בקלות. כל מה שאתם צריכים זה דף נחיתה איכותי ומעוצב שיהיה בתוכו תוכן רלוונטי ועדכני אבל, זה לא מספיק, צריך עיצוב מקורי ובנוסף לדעת את הטיפים והטכניקות השונות שיעזרו לכם להשיג יותר המרות! מבחינת עלויות איחסון, דף נחיתה לא צורך נפח איחסון כמו אתר אינטרנט וגם לא דורש עדכון על בסיס יום-יומי.

דף נחיתה שדוחף לתוצאות מהירות
הצורך העיקרי בדף נחיתה הינו להציג שירות עסקי מדוייק מבלי לערבב את הרעיון אותו אתם רוצים לשווק עם שירותים נוספים, ואת זה אנחנו מבינים בצורה הטובה ביותר. בגלל שלדף נחיתה אין עוד עמודים, כלומר אין תפריט שדרכו אתם יכולים להתעניין בעוד מוצרים מטרתו היא להשאיר את הגולש ולמנוע ממנו קבלת מידע אחר.